Listan om 2008.

Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
Såg (och träffade) HIM på Nalen!

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga nyårslöften!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, några stycken faktiskt!

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

Vilka länder besökte du?
Inga alls, jag höll mig hemma!

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett liv.. Kanske skulle vara kul?

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Det skulle väl vara 14e februari då! (HIM, Nalen, ja ni vet!)

Vad var din största framgång 2008?
Jag tror att jag lyckades med ganska mycket, som förmodligen skulle låta som fjuttiga saker för er.. Men de många segrarna över mig själv har nog varit den största framgången!

Största misstaget?
Vet inte om jag gjorde några särskillt stora misstag faktiskt..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte särskillt, några förkylningar har jag väl drabbats av.. 

Bästa köpet?
Oj vad svårt... Jag kan inte komma på nåt som varit bättre än nåt annat faktiskt..

Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen kläder.. Eller cigg!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket saker har gjort mig glad.. Spontana påhitt med vänner, vinsten av biljetterna till HIM, Chrissies student var ju en alldeles kanonrolig tillställning, när Älins anka tittade ut, skogsröjet, meddelandet om att Simon ska få ett syskon, med mera, med mera, med mera, med mera, finns nog massor!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Också där finns det massor.. Men.. Nifters - If this one, Takida - Curly Sue, och många, många fler!

Var du gladare eller ledsnare år 2008 jämfört med tidigare år?
Jag vet inte.. Hela året har varit upp och ner, svårt att säga, finns så mycket som gjort att jag varit glad, men nedgångarna har också varit värre, så det går nog ganska jämnt upp med tidigare år..

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit på konserter och festivaler, umgåtts mer, tränat, och sånt..

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget som jag kan komma på just nu faktiskt..

Hur tillbringade du julen?
På julafton hos pappa och Nea, och på juldagen hos mamma!

Blev du kär år 2008?
Nepp nepp!

Hur många one night stands?
Inte ett enda (and proud of it)!

Favoritprogram på TV?
LA ink och Gossip Girl.. Desperate och One tree hill är ju också bra!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, det kan jag nog inte påstå att jag gör..

Bästa boken du läste 2008?
Hm.. Svårt val, 3 bästa? Aaa, Jenna Jameson Att älska som en porrstjärna, Mötley Crüe The Dirt och Nikki Sixx The Heroin Diaries!

Största musikaliska upptäckten?
Oj.. Nomy är ju bra.. Och Lost Prophets!

Något du önskade dig och fick?
Njä.. Tror inte jag önskade så mycket heller..

Något du önskade dig men inte fick?
Ett liv.. kanske?

Årets bästa film?
Sex and the City (såklart)!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade hemma hos mammsen med familjen, nån släkting och nån vän! (Och eftersom jag fyllde mitt i veckan kalasade jag helgen efter i Katrineholm med grabbs och Elin!)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkerligen mycket.. Mer ärlighet och mindre skitsnack kanske? Folk kunde ju vara mer raka och säga som det är ibland, i stället för att komma med falska löften!

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som vanligt, avslappnad, rock-streetig fast ändå snyggt-classy.. Typ!

Vad fick dig att må bra?
Vänner som visar att de verkligen finns där när det väl gäller, och inte bara när det duger för dem! De får mig alltid att må bra, de vännerna är lätträknade men ovärdeliga!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj oj oj.. Haha, ingen vet, inte ens jag.. Eller Erika vet nog! Kan vara två som delar på första placeringen.. Vilka tänker jag dock aldrig säga!

Vad saknade du?
Närhet, kärlek, umgänge, och massor andra saker!

De bästa nya människorna du träffade?
Kan nog inte påstå att någon eller några var bäst, de jag har träffat har alla varit bäst på sitt sätt!



Så med det får man väl sätta punkt för 2008, och börja om på nytt! Och hoppas på att jag kan, och lyckas göra 2009 till ett ännu bättre år! Japp japp!

Kommentarer
Postat av: Carro

Njae, det skulle väl vara nån top då :) Otroligt nog fick jag en katalog från Haléns också... vette tusan varför jag ens öppnade den. Har alltid fått för mig att det bara är tantkläder i den... men tyckte att det fanns bättre kläder i den än HM :) Men det är så svårt att beställa... är så rädd för att det ska sitta fel... många kläder behöver man Ö-kupa till... eller så är kläderna för stora eller för små :s :) I-landsproblem :D



Oj, vilken lista :D Dem frågorna snor jag :p :D Antar att du gjort detsamma nånstans :p :D

Postat av: ÄLIN

:*

2009-01-06 @ 20:42:03
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback