Helg igen!

Tröjan jag gnällt om ett tag nu kom äntligen igår! Det hjälper tydligen att hota med att bli arg och ringa och skälla lite! I vilket fall, så sitter den perfekt! Skönt med två nya tröjor i garderoben som sitter perfekt, så behöver man inte klaga över det på ett tag!
Har jag sagt att jag har börjar träna? Det har jag i alla fall! Och igår vaknade jag utan träningsvärk, så då var det bara att ge sig på ett hårt pass igen! Gissa vem som har ont idag!? :D Men det ger nog med sig efter ett tag! Det är faktiskt skönt på ett sätt att ha träningsvärk, så man känner i kroppen att man gjort nåt vettigt med den! :)

Och så är det helg igen, men det händer nog inget speciellt för det! Känns ganska skönt det också, bara slappa hemma! Synd bara ibland att man inte är två, då hade det varit ännu trevligare att bara göra ingenting! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback