Fel?

Jag skrev ett inlägg igår, som fortfarande inte kommit upp på bloggen.. Eller ser ni det!?
Eller så kanske det också dyker upp när jag trycker publicera på detta inlägg.. Kommentarerna verkar vara sega med att synas på bloggen de också, men jag ser dem när jag loggar in.. Är det något fel på bloggen eller bara på min dator? =/

Idag var första dagen på det nya året som man fick post, och vad kom med posten om inte årets vår/sommar katalog från H&M? Alldeles lagom tycker jag! Nu är julen och nyåret över, nu vill jag ha vår snarast möjligt! Jag längtar verkligen efter sol och värme, tunnare kläder, att vara utomhus, sola, bada, åka "raggis", dricka iskall öl med en cigg till.. Mmmm, jag vill nu!

Fast nu ska jag fan publicera och se om det händer nåt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaså, fick du också den? Katalogen från HM :D Fattar inte varför jag fick den överhuvudtaget :s :D Men tittade i den ändå... hittade du nåt? :)



Hm, det verkar som att det är nåt fel med alla bloggar vissa dagar och tider... ibland kommer man inte ens in på bloggar och kan läsa... än mindre lämna kommentarer... irriterande :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback