Vilket gnäll!

Kära nån vad folk gnäller över det här med alla hjärtans dag! Det är väl ändå ingen som har tvingat nån att "fira"!? Själv är jag inte överförtjust i alla hjärtans dag, fäster ingen större vikt vid det, men jag gnäller heller inte, eller är sur på andra som väljer att göra nåt speciellt av dagen! Jag tycker att man kan vara romantisk när som helst och visa dom man tycker om att man gör det varje dag! Men många är dåliga på att faktiskt visa det, så för dom kanske den här dagen är extra bra, en påminnelse om att de ska visa sin kärlek!
Sen tycker jag väl att det är onödigt med presenter och grejjer, att bara spendera dagen tillsammans med nån man tycker om räcker långt! Det enda jag gjorde i veckan inför den här dagen var att skicka iväg ett brev (vanligt, på posten) till Erika, det innehöll inte många ord, men desto mer betydelsefulla!
Idag har jag inte alls firat, fick en del sms och mms, och så fick jag rosor av min mamma! Det var i alla fall väldigt snällt! :)

Mitt minne av hur jag och Erikan spenderade den här dagen för ett år sen har nog inte svalnat än! Haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback