Uuurk!

Skulle kanske kunna skriva en miljard saker, men just idag finns inte orken! Känner mig seg mest, och har gaalet ont i halsen! Tror inte att jag håller på att bli sjuk, utan att det bara är halsen som krånglar, men det räcker gott och väl! Känner mig sjukt ynklig, och just idag hade det varit nice med nån som tog hand om mig, och nån att kura ihop sig i armarna på när man ska sova för att känna lite trygghet!

Men i alla fall! Ny vecka, nya saker att göra! Känns som att det kan bli en kul vecka i alla fall! Och det känns ju skönt på nåt vis, att gå in i en ny vecka med den inställningen, bara det är ju 10 steg framåt! :)

Kommentarer
Postat av: Guchie

Svar från min blogg: Haha så man spyr först i början? De låter ju inge bra xD Får låta bli å ta i så man spyr då :P Hihi.. Kommer nog inte köra fullt ut me tanke på min kondis.. Men efter ett par ggr orkar ja nog oxå :D Brukar komma igång rätt lätt när ja väl börjat ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback