Utmaning!

Jag blev utmanad av Nea!

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


1. Vad heter du? Sofia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Saft
3. Flicknamn: Saga
4. Pojknamn: Stefan
5. Yrke: Skivproducent
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Stringtrosor
8. Mat: Spagetti & köttfärssås
9. Sak i badrummet: Schampo
10. Plats/stad: Stockholm
11. En orsak att vara sen: Seriekrock
12. Något man skriker: SATAN
13. Film: Sex and the city 
14. Något man dricker: Sprite
15. Band: System of a down
16. Djur: Snigel
17. Gatunamn: Salstagatan
18. Bil: Saab
19. Sång: Slow dancing in a burning room

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Spinning



Nu utmanar jag alla som känner sig manade!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var väl en stor förändring? :) Klippte också lugg för sidådär 2 veckor sen, fast jag lovat mig själv att aldrig klippa lugg igen :D Så det kan bli... men det blev jag helnöjd med :)



Aha, det har jag aldrig tänkt på. Att köpa från mindre kedjor. Köpte väl först och främst från Elgiganten för att det var det billigast och bästa jag hittade. Hehe. Snål som man är :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback