Tussegulligt så!

Idag är det tvättstugan som gäller! Men jag hade inte såå mycket tvätt, det sista hänger på tork nu! :)
Känner mig överdrivet tussegulligt tjejig just nu, med rosa mys-byxor och min fiina nya t-shirt med monstret på! T-shirten älskar jag, men jag undrar hur jag tänkte när jag köpte rosa mys-byxor.. Kändes det som jag eller? :D Men det är väl tur att man har dom, eftersom dom andra hänger på tork!

Strax dags att pysa iväg och köpa mjölk, och sen få lite mat i magen kanske!
Funderar på om jag ska ta och bleka håret ikväll kanske..? Imorrn ska vi ju på kalas, lillasyster Mirjam fyller 4 år! Ja herreguuu, det är inte konstigt att man känner sig gammal ibland! Bjuder på några gaaamla bilder på Mirjam! :)

       


Kommentarer
Postat av: Nea

Gud så liten hon va där..nu är hon stor o stöddig,haha.Ses imorgon,kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback