Super-woman!

Knappt en lugn stund på hela veckan, och inte helgade jag vilodagen heller! :D
Var barnvakt till Mirjam, och hade ljusparty med mamma hos henne! Mirjam var lika lätt att ha som alltid, och satt så fint hos mig under hela ljuspartyt! Efteråt blev hon lite trött och hängig och ville inte alls, hon sa att hon ville gå hem och att hon minsann inte alls skulle äta mat hos mig! Så jag tog till mitt hemliga knep, bakning! Knåpade tillsammans med Mirjam ihop en lätt sockerkaka! Då blev hon på bättre humör! Efter det hjälptes vi åt att laga mat, och då ville hon plötsligt äta också när hon varit med och lagat maten själv! Tänk så lätt det är ibland! Innan Nea kom och hämtade så passade vi på att smaka av sockerkakan också, som blev suuupergod! Vilket team vi är, jag och Mirjam! :)

Imorrn kommer lillasyster Becka hit efter skolan (runt 10-11), vi ska dricka kaffe och leta efter en ny mobil till henne! På eftermiddagen kommer Nea och smakar av sockerkakan! Trevligt så!

För övrigt är halsen värre igen! Men det har sina fördelar, jag har sjuuukt sexig hes röst! Jag som röker borde ju egentligen ha lite hesare röst hela tiden, men nej då! Erika tänkte att jag nog får börja röka ännu mer om jag ska lyckas! :D

Nu ska jag hitta på nåt vettigare än det här!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack för du hjälpte till,synd det inte kom så många på ljuspartyt,fast jag ska ju beställa,hehe, ska bli gott med sockerkaka.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback