Storleken har (nästan) ingen betydelse!

Ibland får man stå upp för dom små sakerna här i livet! Och mindre kan faktiskt vara bättre (i vissa fall)!
Som min nya plattång! Ynkliga 15 cm lång, och 1,5 cm bred! Den når maximal värme (205° c) på bara nån minut! Den är perfekt att platta mitt uppklippta hår med, och den kommer åt hela luggen! Nackdelen är att det tar väl lite längre tid att platta då, men vem bryr sig! :D
Köpte i alla fall den lilla saken idag när jag var och klippte luggen hos frissan, för bara 200 kr! (Älin, jag försökte klippa hemma först, det blev katastrof!) Nu var i alla fall frissan vääldigt snäll, så eftersom jag köpte plattisen, så bjöd hon på lugg-klippningen! Niiice! :)

Imorrn är det utgång! Jag undrar fortfarande vad jag ska ha på mig.. Hjälp!?

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jag tror snarare att det är du i kombination med en sax i någons hår som är katastrofen! ;) Nästa gång vill jag klippa.. Lr mirjam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback