Snaaart...

...har hela Måndagen gått! Jag har bara tagit det lugnt idag, nästan! Sjuk verkar jag i alla fall inte vara, är nog bara halsen som jag trodde! Idag har jag dock inte alls lika ont som igår! :) När jag mest har tagit det lugnt idag har jag gjort en grov skiss på en tattuering som jag tänkte få gjord i vår/sommar! Den ska sitta på vänster fot, så det måste vara tillräckligt skönt ute för att kunna vara barfota eller ha tofflor!

Det känns som att den här veckan kommer knalla på ganska fort! Imorrn har jag planer med Älin, på Onsdag är det möte och sen planer med Elin O, och på Torsdag blir det tvättstuga heela långa dagen! Spännande så!

Nu ska jag försöka få i mig en kopp te tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback