Satans jävla helvette!

Jävla-piss-flens bostad-jävla-piss-hus! Fan!
Halvvägs in i min dusch så blir vattnet alldeles brunt! Jaha, och vad fan gör man nu då!? Man känner sig ju inte så jäävla fräsh, och dessutom skulle det inte förvåna mig om jag blir sjuk så in i helvette, eftersom man fått vatten i munnen, mumms!
Jaha, ringa nummret för akuta fel! Nä men ingen annan har ringt i alla fall (konstigt, alla andra i huset är uppenbarligen blinda eftersom dom aldrig ringer när det är några fel)!!! "Vi får se om vi kan fixa det." Får se!?!?! Jag är fan halvduschad och kan fan inte göra nånting, jag vill gärna duscha om mig, typ NU!

Jävla piss helvettes puckade idioter, jävla skit-hus där det jämnt bara är fel på saker och inga som ringer!
Satans jävla helvette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback