Sämst!

Jag är nog inte så bra på att shoppa jeans! Jag har tjatat om att jag behöver jeans, men jag hittar liksom inga! Två dagars shopping, och inte ett enda par jeans har jag shoppat! :D Lyckades samla på mig strumpor från H&M, t-shirt från Monki, kortärmad skjorta från Red rabbit, och ett vitt linne från Acne Jeans! Idag har jag även agerat personal shopper till Älin, då jag lyckades hitta moccasiner till Ebba! Bra gjort av mig! :)
Jag är så gaalet trött! Och imorrn är det tvättstugan heela dagen! Tur att min hals börjar kännas lite bättre i alla fall! Vem har kommit på att man ska vila när man inte mår bra!? Skitdålig idé tycker jag! Jag har inte suttit still mycket alls sen i Måndags och jag mår i alla fall bättre! Undrar om jag kan träna imorrn..? Jag vill!

Nu ska jag försöka ta mig till sängen innan jag somnar sittandes här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback