Min dag!

Vaknade av host-attack imorse igen, sjukt nice!
Missade ett samtal på mobilen, men fick strax efter det sms från Nea som hade ringt och ville fråga om jag orkade åka till badhuset, och det orkade jag ju! Badade, busade och fikade ett par timmar! Var ganska mycket folk i badhuset, alla barn har ju sportlov!
Tråkigt bara att dom inte byggt klart den nya bassängen! Men vuxna barn får säkert i alla fall inte leka i den sen, det är ju så det brukar vara! Himla fuskigt faktiskt! Däremot hade dom en stor flytande rutchkana i stora bassängen, den såg läskig ut, så ingen av oss vågade åka! :D

Imorrn ska jag på såndär träff igen, ja ni vet! Efter det funderar jag på att gå till gammelmoster och bli bjuden på fika, det var ju ett tag sen nu!

Appropå det där med att inspirationen är låg, så vet jag liksom fortfarande inte.. Det känns som att det jämnt blir ganska mycket samma saker som står här, inte särskillt varierande liksom! Vad vill ni läsa om egentligen? Undrar ni nåt? Eller nåt..!? Synpunkter eller frågor tas gärna emot!

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja,jättedåligt att det inte va färdigt,men nu anmält oss som testpatrull.Vi kan typ åka runt till olika badhus o göra tester,o sätta betyg.Kul idé va? Kram

Postat av: Carro

Jävlar vad snygg du var i håret! :D

2009-02-19 @ 19:28:53
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback