Men vafaan liksom!?

Fick brev från försäkringskassan förra veckan, jag hade fått för lite bostadsbidrag hade de räknat ut, jag fick till och med veta att det handlade om lite över 600 kr, och vad står det sen längst ner på pappret? Jo att mina 600 kr kunde jag ju se som bortblåsta, för "vi betalar inte ut belopp under 1200 kr"!!! Vad i helvette!? Att komma upp i så mycket som en felräkning på 1200 lär ju för det första vara helt omöjligt! Och de där pengarna hade faktiskt varit ett heelt okej tillskott i min ekonomi! Det där är fan att lura folk! Och jag känner mig faktiskt lite lurad! Det är ju ändå så att de där pengarna skulle gått till mig om det inte vore för att dom där människorna har räknat fel!
Jag ska ta reda på om man kan klaga! Men dom som svarar i telefonen är ju alltid så jäkla sura och ska komma med massa bortförklaringar! Så är det på de flesta företagen, sura telefonister! Undrar om det står i deras platsannonser att dom söker surfittor som inte har ett liv och som aldrig har varit glada nånsin?? Det kan mycket väl vara så!

Nu ska jag i varje fall klä på mig nåt lite finare än mysbrallor, sen kommer Nea! Sen får man väl se vad resten av dagen har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Ja men hallå vad tröga dom är. Varför ens skicka ut information om pengar som man inte ens kan få!? Jättekonstigt.. Dom borde slå på det på nästa bostadsbidrag istället! För tänk, för dom 600 pengarna kunde du ha köpt 6 par jeans i h-näs.. Eller massa cigg så du blir ännu hesare! ;)

Postat av: Anonym

Ja,ibland undrar man ju vilka som får jobba på f-kassan, men de kan ju inte ha det så lätt heller fast tråkigt är det.Jag fick ringa o tjata på dom, får nu pengar imorgon efter jag var hemma med dottern i november! Helt sjukt. Tack för fikat,kram

2009-02-09 @ 17:42:20
URL: http:///lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback