Måste prova!

Har ändrat tecken-storleken på min blogg, så den ska bli lite mer lättläst! Har även gett mig på ett försök att ändra färgen på mina länkar som förut blivit vita, så nu provar vi, hoppas dessa blir svarta nu!

Bloggar jag läser slaviskt:
Älin
Nea
Helena
Emma
Sara

Jag läser en himla massa andra bloggar också, men dessa läser jag nog oftast!
Jag kan ju även passa på att tala om att jag följer alla dessa bloggar via bloglovin, superenkelt sätt att hålla koll på när bloggarna uppdateras! Man kan prenumerera på alla bloggar man kan tänka sig därifrån! Smart grej, jag har den som startsida så jag ser när jag går ut på nätet om nån har uppdaterat!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som en smart grej,måste jag prova.Ut o gå på tors? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback