Kuuul!

Igår hade jag en riiiktigt rolig dag! Jag och Älin åkte iväg till Eskilstuna för en shoppingdag strax efter 9! Sen knallade vi runt i tuna park, sen in till stan, lunch på subway, knalla i affärer, supergott kaffe på Espesso (Stavning?) House (nästa gång blir det vanilj latte, för den var ju SÅÅ god!), sen bort till gamla stan, sen sveaplan, tillbaka till stan och fler affärer, sen bilen, sen babyproffsen, och avslutade sen med att stanna i Hälleforsnäs på vägen hem! Kom hem igen runt 17 nån gång! Det blev väldigt lite shoppat (en t-shirt och strumpor för min del) men det blev väldigt mycket roligt! Bästa dagen på mycket mycket länge! Och Älin, jag hoppas att du tänker dansa för Stig nu! :P

Idag började jag dagen med möte/samtal/träff, eller vad vi ska kalla det! Efter det bjöd jag lillasyster på fika på violen där även Elin O mötte upp! Efter det blev det en tripp till Hälleforsnäs, köpte en sjorta som jag spanade på igår!
Och nu blir det en kopp kaffe, och lite slöande! Senare ska jag hålla Elin O sällskap till Katrieholm!

Fullt ös! I love!

Kommentarer
Postat av: helena

du glömde r:et i espresso house. hahah. kaffe tönt som man blivit när man jobbar som man gör... så prova även kaffe mocca och haselnöts-latte. inge fel på dem heller. :D Men moccan absolut. De är med lite choklad blandad med espresson innan mjölken åker i :D yeah haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback