Jahapp?

Dags för en uppdatering kanske!?
Jag har träningsvärk! Men det gör inget, för jag gillar det faktiskt lite! Dels så har jag inte såå ont som jag trodde att jag skulle ha, och dels så känner man att man har gjort nåt vettigt med kroppen!

Om ca en timme ska Samuel hämta Mirjam på dagis, så kommer dom upp hit, sen blir det en promenad till Brogetorp där jag ska barnvakta Mirjam till ca 22! Det ska bli riktigt kul! Det brukar bli mycket roligt när Mirjam är i farten! :)
Imorrn är det lite träff och så, sen ska jag och Becka fixa lite saker! Och på Fredag blir det Safiren! Komma uuuut, det ska bli najs! Har även tänkt att försöka komma iväg till frissan på Fredag och klippa luggen lite! Jisses vad mitt hår växer fort!

Nu ska jag nog försöka klä på mig nåt vettigare än mysbyxor, och göra mig i ordning lite!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Kan du inte klippa luggen själv? det gjorde jag på min luggtid..

Postat av: Anonym

Glöm ej bort semlorna i kylen!!Puss o tack för du finns!

2009-02-25 @ 16:39:46
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback