Ja men då så!

Under ett tag fick jag tillbaka det klara vattnet så att jag i alla fall kunde duscha om mig! Nu har vi inget vatten alls i stället! Dom hittade nämligen felet, ett trasigt rör! Trasigt rör = stor läcka! Hon som kom och ringde på och talade om att de skulle stänga av allt vatten sa i alla fall att det "forsade" ut vatten! Inte illa!
Så nu finns det i alla fall inget vatten, och hur länge man blir utan vet man inte riktigt heller! Jag ska säga er att man känner sig smått frustrerad utan vatten! Hur gör man liksom? Jag kan till exempel inte borsta tänderna, eller spola på toaletten, och bara dom "små" sakerna är ju lagom för att man ska bli lite frustrerad!

Nu är dom i alla fall och gräver och så i rondellen nedanför och ska försöka komma åt och laga röret! Lagom bra med en grävmaskin som låter, och en lastbil som står, och åker fram och tillbaka med saftblandare på taket och lyser in rakt in genom mitt köksfönster och vidare in på väggen i stora rummet där jag sover! Nä men sömn är väl överskattat va?

Nu ska jag kika på ett par avsnitt av 90210 i stället för att sitta här och gnälla!
Sova kan jag väl göra imorrn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback