Hmm..

Jag är sämst på det här med uppdateringar just nu! Egentligen inte av nån speciell anledning tror jag.. Jag bara känner inte att jag har så mycket att dela med mig av.. Är inte särskillt inspirerad att skriva, och kan inte komma på nåt speciellt intressant att skriva om typ..!

Min hals kanske jag kan berätta om? Som blir bättre ena dagen, för att sen bli sämre igen.. Eller sämre och sämre.. Är väl mest slemmig liksom, och har lite småont! Inte lika extremt som innan i alla fall.. Men den beter sig lite mysko får man väl säga! Jag hoppas det går över snart! Det är för övrigt inte bara halsen som är mysko heller, egentligen hela kroppen! Känner mig mest svullen och konstig! Som en hel elefant eller nåt, och jag vågar inte väga mig! Haha!

Men äsch, det går säkert över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback