Härligt!

Riktigt kul och skönt var det att komma ut igår! Barbados på safiren stod ju på schemat! Dom var ju lika bra som alltid! Dock var det inte lika mycket folk som alltid! För att vara lönehelg så var det faktiskt riktigt dåligt med folk! I vilket fall som helst, så hade jag väldigt trevligt!
Fast jag börjar nog kanske bli gammal! Höll väl samma tempo som alltid på dansgolvet, men gick runt och gäspade hela kvällen! Och det var skönt att komma ut, men minst lika skönt att komma hem igen! Vad har hänt egentligen!? Jag har ju varit sjuukt bra på att festa! Kanske dags att öva upp sig igen! Såhär kan jag ju inte ha det! :D

Idag är jag i alla fall riktigt pigg! Skulle nog kunna festa idag också om möjligheten fanns! Men det gör den inte, så ikväll blir det nog mest att ta det lugnt hemma, förmodligen kika på melodifestivalen, och lite sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback