En riktigt bra dag!

Det är just vad jag har haft!
Började med att snabbt klä mig, och hälla i mig en kopp kaffe, för att sen åka ut med pappa och mamma till Bredäng där min lillasyster är hos sin stödfamilj! Egentligen skulle vi bara hämta lite tv-spel som Becka hade där! Men de raceade med massa bilar på en bana som dom gjort på sjön! Det såg ju onekligen skitkul ut, så efter lite tvekande (pga att pappa inte har dubbdäck) körde vi också ner på isen! Jäklar i den vad kul det var! Pappa ville köra lite, jag och Becka hakade, sen fick Becka testa på att köra pappas bil! Och efter det tyckte dom att det var dags för mig att köra! Herrejössenamen, jag som aldrig kört bil förut i hela mitt liv, och så på isen!? Men jodå minsann, jag är inte den som är den! Och jäklar vad impad jag blev av hur bra jag var! :D Nu vill jag om möjligt ta körkort ännu mer än innan! ;)

     
     




När jag kommit hem drack jag en rejäl kopp varm choklad, och väntade på Thobias som skulle komma över! När han dök upp blev det en kopp kaffe och en hel del pratade, innan Pontus hämtade upp oss för att åka till Venizia och möta upp Elin! Dom åt pizza, och efter det ville Elin åka hem, så jag och grabbsen åkte tillbaka hit och drack kaffe!
När Thobias åkte till innebandyn hörde Stefan av sig, så Pontus begav sig hemmåt, och jag och Stefan åkte och hyrde film! What happens in Vegas! Om ni inte sett den, GÖR DET! Den var riktigt kul!
Sen kikade jag på Beck hos mammsen, och nu är jag hemma ensam i lugn och ro!

Jag älskar dagar som denna, när man har massor att göra! Jag är inte gjord för att sitta hemma och ha tråkigt egentligen! Jag undrar hur jag orkar göra det nästan hela tiden!

Nu ska jag nog slå på nån film till, och lägga mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback