Dator-krash!

Jag tror att min dator är inne på sin sista suck just nu! Idag har det strulat som sjutton, och den har inte viljat starta upp sig! Nu har jag dock fått igång den igen, och hoppas det håller tills Stefan kan komma och hjälpa mig att formatera om! :) Om inte, och om datorn krashar helt, så vet ni i alla fall varför det kanske inte uppdateras här!
Jag blekte håret mer igår, blev så fint så!

Idag har vi kalasat hos Mirjam!
Såå trevligt var det! Gott fika och busungen är en bra kombination! :)





Och här till höger har ni en bild på mig och mitt hår, tagen innan kalaset! :)

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jag är bara lite avis på att du kan ha lugg! Skulle jag klippa lugg skulle den stå rakt ut... Virvel-jävlar

Postat av: Nea

Vart kanonfint tycker jag, du passade i det. Fast du är ju fin jämnt! Tack för ni kom o firade skruttisen igår! Ses imorgon,kram

2009-02-07 @ 18:09:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: emma

så jäkla snyggt!

2009-02-08 @ 13:57:29
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback