Dagens bästa!

Egentligen finns det två dagens bästa, men den ena är bäst fast det egentligen mest är synd om den tragiska människan som inte förstår! Så den kommer jag inte ens berätta om, fast jag nyss nästan låg dubbelvikt av skratt!

Den andra däremot, fick mig att ligga dubbelvikt för en stund sen!
Min syster
Helena skickade sms till mig och frågade om receptet på negerbollar (ja så säger i alla fall jag, för det står till och med det i receptboken)! Jag skickade över det, och hon frågade om man verkligen behövde ha i kaffe, hon orkade inte fixa det så hon skulle prova med mjölk.. Ca en timme senare smsade jag och frågade om det smakade bra med mjölk, och jag fick svar...
"Ne tog kaffe. Men första satsen jag gjorde gjorde jag med bakpulver. Haha. Fatta inte varför de smakade så beskt. Sen satte jag ännu mer o smaka skit. Haha. Sen titta ja på burken och såg vad de va. Så fick börja om. Asg."

Hahahaha, bra gjort! :P

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Det är vatten man ska ha om man inte vill ha i kaffe. Kan du ju hälsa henne.

Postat av: Dala

hon har ju alltid varit sådär smart ^^

2009-02-18 @ 16:43:04
URL: http://dalajr.blogg.se/
Postat av: Nea

Bakpulver?Bra att hon inte satte degen i ugnen då,hehe..

Tack för idag! Kram

2009-02-18 @ 18:29:03
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback