Bara less!

Jag vaknade as-pepp idag, trotts mensvärk och så! Men det blev som man säger; upp som en sol, ner som en pannkaka! Blir så otroligt less och besviken på en del saker! Egentligen borde jag bara vifta bort det, men ibland är det svårt, det kommer in ändå liksom.. Det värsta är kanske inte att jag låter det slå ner mig, det värsa är att jag är van!

Nu har jag i alla fall plockat fram hörlurar, pepp-musik, och skissblocket! Jag tänkte mig göra ett porträtt igen! Precis som sist (Beckas födelsedagspresent) så lär det ta ett tag, eftersom det här är både större och mer detaljerat! Men jag har inte bråttom, och det här tänker jag inte ge bort!
Så nu ska jag återgå till skissblocket och glömma bort omvärlden igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback