Tankar om Nobelmiddagen!

Jag tittade på böjan av banketten när jag drack kaffe hos mammasen, och hörde då att middagen kommer att pågå i 4 timmar! Man måste alltså sitta helt still på sin plats vid sitt bord, i 4 timmar!? Då börjar jag såklart fundera... Vad händer egentligen om man blir jätte-jätte-jätte-bajsnödig!? Till exempel om man är laktosintolerant och det är grädde i såsen, vad gör man då? Bajsar på sig?? Alla människor bajsar ju faktiskt, till och med Drottningen! Sen funderar jag ju självklart hur man orkar sitta och äta i 4 timmar? Jag tröttnar ju efter 15-20 minuter på att sitta still! :D

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Men hallå om man är allergisk mot något så anmäler man ju det i förväg o får specialgjord mat utan dom grejerna i jue... Och nej drottningen bajsar inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback