Städa!

Jag och Elin hade mycket trevligt igår, tittade på massa avsnitt av One Tree Hill, spelade kort och yatzy! Strax efter 01 gick vi till Arvid på "efterfest", snacka om att man är trööööött idag! HAHAHAHA, not! I alla fall så gick vi tillbaka till Elin (en trappa upp) runt kvart i två och la oss, vi läste och snackade skit tills vi somnade! :)

Idag har Helenan skickat bilderna från "julafton" hos mamma, så jag bjuder på dom lite senare sen! Håller på att fixa en del andra grejjer i datorn just nu! Så tog jag tag i det där med att städa också, plockade och fixade en stund, tills jag tröttnade och insåg att det ändå inte är nån annan än jag som får se på skiten! Jag städar väl senare kanske! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback