Sömnlöst!

Idag är jag riktigt seg, jag fick inte sova ett skit inatt! Jag var as-trött och släckte och la mig tidigt, ändå låg jag klarvaken i sängen hela natten! Vanligtvis brukar jag hållas vaken av tankar och funderingar, men huvudet var helt tomt! Jag drömde en stund när jag låg och stirrade in i väggen, vet dock som vanligt inte vad! Knepig natt!

Igår var jag hos Nea och fikade och busade med Mirjam! Mirjam och jag kom fram till att vi ville baka pepparkakor och måla naglarna, så om ett par timmar ska jag hämta henne på dagis så ska vi ta tag i det där! Innan det ska jag försöka få ner nåt ätbart i magen, och slå in ett par julklappar! :) 
Och ikväll hinner förhoppningsvis
Helenan skicka bilderna och det vi tog i Sthlm, så då åker dom direkt upp här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback