Skööönt!

Jag har haft några jobbiga dagar och nätter, med paniken krypandes i kroppen, som gjort att jag varit orolig och på helspänn hela tiden! Jag har inte fått sova, och när jag väl jag somnat så har jag vaknat av paniken! Men inatt fick jag sova hela natten! Somnade runt 01 och vaknade av att Elin ringde mig runt 11! Så jäkla skönt!

Nu ska jag kliva in i en dusch, och sen dra på mig myskläder! Kvällen ska spenderas hos Elin! Vi ska äta nåt gott, snacka massa skit och glo på nån film eller serie! Lugnt och skönt för våran del alltså! Förmodligen spenderar jag natten där också, det beror väl lite på hur jag känner mig, men det lutar åt det hållet i alla fall!

Och ni som ska "supa" ikväll, ta det lugnt och se efter varandra så ingen somnar i en snödriva nånstans och fryser ihjäl!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter mysigt, blir väldigt lugnt här oxå, ska spendera juldag o annandagnatt på jobbet;-) Ha det gott, kram

2009-12-25 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback