Mitt (fina) hår!

Jag har ju färgat det igen men det har inte blivit nån bild eftersom ingen kamera funkar! I vilket fall så är det mörkbrunt/svart igen, och jag älskar det verkligen och trivs som sjutton med det! Det börjar dessutom bli långt igen och det har väl kännts som att det har tagit evigheter för att det ska hända! I vilket fall så finns det ett problem!!! :D Jag plattar ju alltid mitt hår eftersom jag inte alltid är överens med mina lockar! Men nu är det vinter och därför kallt och fuktigt, så det håller sig inte platt! Jag har leave-in balsam, värmeskydd, och anti-friss produkter, men ändå blir det smålockigt i topparna och frissigt! Idag har jag provat att ha en vämeskyddande spray med mycket stadga i innan jag plattade, det känns som att jag aldrig har haft såhär mycket spray i håret, men det är så värt om det funkar! Om det inte funkar så vet jag inte vad jag ska ta mig till! Kan ni inte tipsa mig om nåt bra!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback