Lussebullsbak!

Imorse var det uppstigning tidigt för att baka lussebullar hos mammsen! Vi bakade av Älins recept (som ni kan hitta här)! Dom blev så himla fula, men supergoda!
Sen har vi varit upp till ica och handlat, och haft fika-besök av en bekant hela eftermiddagen! Vi har också åkt runt till olika affärer här i flen och kikat lite!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Jag har lite beslutsångest, antingen börjar jag läsa män som hatar kvinnor (har fått låna alla 3 böckerna), eller så lägger jag mig och tittar på flickan som lekte med elden! Dagens i-landsproblem? Haha!

Äliiiiin: jag vill snarast ha en bild på tattueringen(/tattueringarna?), TACK! ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

Kom upp o håll mig sällskap ikväll,är ensam hemma med Mirjam.. Jag har glögg o pepparkakor o chips hemma.. kram

2009-12-04 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback