Julafton nr 2!

Idag har det firats hos Nea med mat och fika och julklappsdelning! Mirjam blev superglad för sina klappar! Jag tycker det är så skönt att dom små barnen (som Mirjam och Simon) blir överlyckliga vad dom än får! Och Emmie blev också lycklig igår, men mest över snörena på paketet och inte själva innehållet, haha!
Jag fick en stor överraskning och blev överlycklig jag också när jag fick ny mobil av Nea! Verkligen den allra mest välbehövliga julklappen! Jag håller på att klurar på hur det funkar med allt, samtidigt som det spelas bingolotto (det är avbrott för nyheter nu)! Den verkar i alla fall inte svår att förstå sig på, så det ska nog gå hur bra som helst! :)

Nu ska jag kika lite annat innan det är dags att återgå till bingon!

Kommentarer
Postat av: Nea

Bra den kommer till nytta, så jag får tag i dig ju! Var mysigt igår, precis lagom. Ha det bra nu, stor julkram

2009-12-24 @ 06:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback