Hitta mig!!

Jag pratade med Älin igår, hon jobbade på macken när jag och mamma köpte cigg! Då fick jag veta att dom av mina kompisar (och förmodligen andra som letat efter mig på nätet) som skickat julkort till mig har skickat till fel adress! Det finns en annan som heter likadant som mig på samma gata, men med annat gatunummer! Bummer! Jag finns tydligen inte att hitta på nätet! Nu försöker jag i alla fall lägga till mig så jag ska gå att hitta på eniro! Så då kan man hitta mig om man kan mitt mobilnr i alla fall (och om man inte kan det så får man väl chansa. hahaha!)

Kommentarer
Postat av: helena

nehe men strunta i de då :P

de är nog nå flens syndrom att inte bli hittad, ja hade aldrig nån adress där heller haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback