Fy fanken!

Jag har haft en riktigt bra helg! Egentligen har jag inte gjort så mycket speciellt alls.. Igår fikade jag hos Elin, läste en del, kollade på film (flickan som lekte med elden) och suttit vid datorn! Jag satt vid datorn nästan hela natten och kände mig lite småseg när det var dags att kliva upp i morse, men det var så värt! Idag har det tvättats, och mellan svängarna där hann jag med två promenader till macken! Ikväll har jag tränat, och nu precis duschat! Ska bli riktigt skönt att lägga sig nu känner jag! :)
Dags för ny spännande vecka innehållandes praktik varje dag! Och på Lördag är det dags att åka till Sthlm, där vi ska gå på julmarknad i gamla stan och kanske hinna med nån shopping (ungefär som att vi har ont om tid!? :D)!

Nu skriker min nybäddade säng efter mig!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som en bra helg, den 22 kommer Johan hit, täkte ha liten julmiddag här den 23. Är Becka hemma? Du o hon kan väl komma upp då, spela lite spel, sjunga karoke el bara pyssla lite,kram

2009-12-08 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback