Fan fan fan fan fan!

Ni vet vad det värsta jag vet är va!? Spindlar! Äckliga jävla läskiga spindel-jävlar! Och gissa vad som satt i mitt handfat nyss då!? Så jag spolar vatten för att den lilla jäkeln ska dö! Eller i alla fall kanske simma så långt bort från mitt handfat som det går! Och jag som började bli trött, nu är jag helt uppe i varv igen!
Men vem behöver sömn liksom!? Jag kan ju faktiskt sova länge imorrn, innan det är dags att göra sig i ordning för kvällens äventyr! Jag har valt outfit till imorrn faktiskt! Det blev inte tights, det är alldeles för kallt för tights! Så jag kommer ha dom vanliga jeansen (svart/gråa supertighta stuprör), en svart tubtop, och den korta kavajen! Suupernice!

Nähä, nu kanske jag kan stänga av vattnet!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback