Det vuxnaste (dementa) barnet ever?

Årets julkalalender är grym! Superhjältejul med SuperSnällaSilverSara och StålHenrik! Jag har ju gillat det barnprogrammet hela tiden, så det är kanske inte så konstigt att jag också gillar kalendern! Kollar alla avsnitt, och jag har dessutom en chokladkalender med Cars!

Inatt låg jag vaken och undrade om man kan bli dement vid 24 års ålder! Jag började nämligen fundera på om jag inte hade ett par nya vinterstövlar från förra vintern nånstans, men kunde inte komma på vart jag hade gjort av dom, eller hur dom såg ut! Jag var nästan säker på att pappa och Nea köpte stövlar till mig förra året, och ju mer jag funderade kom jag på vart och när vi köpte dom! Gick upp och kikade lite och hittade skokartongen men den var ju tom, men då var jag i alla fall säker på att jag hade nya stövlar! Då blev jag arg för att jag inte minndes vart jag gjort av dom och för att jag inte kunde komma på vad det var för stövlar, men klockan var ju för mycket för att riva ut hela klädkammaren, så det första jag gjorde imorse var att riva ut alla prylar och leta, och jag hittade dom minsann längst där inne! Så nu är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm köpte vi inte dom i norrköping? Bra du hitta dom! Kram

2009-12-05 @ 20:16:11
Postat av: sicka

ja du ja skrattade lite åt ditt inlägg.. senil de blev ja i typ 20års åldern o kan ju inte säga att de blitt bättre direkt med åren.. Du gumsan skulle bli så glad om du ville komma hit o ta en fika med mig o dänga bort några timmar.. de skulle vara sååååååååå nice faktiskt.. många kramisar sicka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback