Det snöar på söder!

Små små flingor singlade ner nyss i alla fall! Nu sitter vi hos systeryster på söder, har precis ätit! Och nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och passar på att sno hennes lilla mini-pc! 19.15 går tåget hem igen, och samtidigt som jag är trött och längtar efter mitt hem, så vill jag inte åka härifrån! Vi har haft en bra dag fylld av många skratt! Strosning i gamla stan, i city, och på söder har det blivit! Finfina (!?) bilder har vi tagit med systerysters kamera som jag bjuder på nån gång när hon skickar dom! :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som ni haft en mysig dag, själv tillbringade jag halva dan på akuten, mår bättre idag. Kommer du upp på lussefika? Vi är hemma, kram

2009-12-13 @ 08:13:21
Postat av: Bimbo Boy

Vad mysigt det låter! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback