Bara för att!

Jag kan ju lika gärna uppdatera här, eftersom det där med sömn tydligen inte är min starka sida!

Jag borde ju tala om att jag har klippt mig! Det blev toppat, och sen plötsligt satt jag där och skaffade lugg igen! "Hur vill du göra med luggen?" frågade frissan... "Jag vill klippa upp den så jag kan ha den ligga fram, men lägga den åt sidan också!" svarade jag glatt! Jag som skulle spara ut luggen med resten av håret, men så blev det inte! Nu har jag i alla fall en väldigt snygg och variabel frisyr som luktar gott av mitt nya schampo, så jag är sjukt nöjd!

Jag skulle för övrigt skriva en sak här om dagen som jag glömde! Jag var ju uppe och fikade hos Nea i Söndags! När jag var där övade jag och Mirjam på att skriva kärleksbrev till varandra! Så ville Mirjam att jag skulle visa hur man skriver Sofia och Fia, så jag gjorde en liten lapp åt henne med mitt namn på.. Jag tänkte inte så mycket mer på det där, hon är ju trotts allt bara 4 år! Men när jag hämtade henne på dagis i Måndags hade hon ritat en teckning åt mig, där hon hade skrivit både Sofia och Fia på pappret, HELT SJÄLV!!! Det enda som är "fel" är att S:et är spegelvänt, men vad sjutton gör det då!? Jag är ändå världens stoltaste storasyster och ska rama in den där teckingen!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm visst är hon duktig, har allmält henne redan till högskolan;-)

kr

2009-12-16 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback