Är jag sjuk!?

Jag börjar tro att det är nåt allvarligt fel på mig! För varje gång jag duschat, fixat håret och tagit på lite smink så känner jag mig verkligen finast i hela världen! Det har inte hört till vanligheterna!
Idag kör jag i alla fall snebena och plattat hår, till det har jag en ganska naturlig make up med lite ljus skimmer-ögonskugga och mascara! På mig har jag ett linne med paljetter vid urringningen och dom gråsvarta stuprören!
Nu önskar ni att jag hade haft en kamera va!? Det gör i alla fall jag! :D

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Ja tänk vad lite vatten, tvål o smink kan orsaka.. ;) Nä men det är ju för att du ÄR SNYGG din dumkotte! Good för you att du känner så! För det är känslan som gör att man blir snygg! läst i en tidning Själv ser jag ut som ett vrak mest hela tiden känns det som. Men det gör inget!!!

Postat av: Nea

Klart du är finast i världen! Dags att du fattar det! ses sen, kram

2009-12-23 @ 10:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback