Aktiv dag!

Idag har jag åkt med Elin till BP´s och köpt ljus! Efter det åkte vi upp till ica och handlade fika, sen har vi suttit hos Elin och spelat kort och snackat skit mest! Kom hem och åt mat, sen har jag städat! Rotat ur garderoben (igen), slängt ut lite skit, men klämt in en hel del igen! Jag har också lyckats sätta upp mina julstjärnor! Strax ska jag gå till mamma och dricka lite kaffe! När jag kommer hem igen hade jag tänkt mig att ta en svängom med dammsugaren och diska! Men det blir nog ganska sent, för så gör ju grannarna! ;)

Idag köpte jag biljett till Backyard Babies 19/12, det borde ju betyda att jag har bestämmt mig för att gå alltså! Sen med vilka det blir och vart jag ska vara är ju en helt annan fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback