whoaaah!

Igår var jag med Nea och Mirjam i Katrineholm mest hela dagen! Fixade och donade, shoppade lite och storhandlade! Mirjam har blivit sjuuukt bra på att tjata! Haha! :D På kvällen skjutsade Elin mig, mamma och Becka till Fredriks grav i Mellösa! Vi var där och satte blommor! Igår skulle han ha fyllt 18! Åren går fort!

Och jag har ju känt mig ganska less på livet i lilla Flen, så jag behöööööver åka bort! Och så blir det! Jag och mamma tar tåget till Sthlm och möter upp
Helenan för en dag på stan! Såå jäkla skönt, även om det bara är över en dag!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Nea

Ja,hon är i en jobbig ålder nu,testar hela tiden,men vi hade kul! tack för det,hälsa el stockholmia o helena såklart, själv är jag ganska nära, vid Flemingsberg.. kram

2009-08-26 @ 09:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback