Vad händer?

Ja det händer väl inte mycket kanske, men litegrann ändå! Bara det att självförtroendet är lågt igen, och därmed också inspirationen till att skriva! Men det har sina oraker! Och så fyller jag år nästa vecka också, och just nu känns det inte roligt alls, men det har det kanske aldrig riktigt gjort, och det har väl också sina orsaker!

Idag tog vi oss i alla fall ut, jag, Elin och mamma åkte ner till Orrö för att sola, även om det var lite halvdisigt på himlen! Men solbränd blev jag ändå, alltid nåt positivt! Dit kom också Helena, Jonas, Jenny och Pontus och umgicks lite! Jag och mamma drog oss hem för att äta, stockholmarna åkte och spelade minigolf, och därefter kikade dom över på en kaffe innan dom skulle äta och röra sig hemåt!
I morgon eftermiddag ska jag ut till Flenmo-skogarna och Jenny! Kika på hur det går med husbygge, och gå ut och plocka svamp och bär! Jag kan kanske inte påstå att jag är sån skogsmänniska egentligen, även om skogen kan vara otroligt rogivande så är jag INTE vän med småkrypen, till exempel spindlarna och fästingarna! Men det ska nog gå bra!


Nu ska jag hitta på nåt annat ovettigt! Kan bli att glo på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback