Vad är det för en dag?

Idag är det min dag! Hela dagen! 
Och jag ska göra det allra bästa jag kan av den, även om jag (som ni kanske har märkt) tycker att det är ganska jobbigt att fylla år! Men jag kan välja att vara positiv och göra det till en bra dag, så det är vad jag tänker göra!
Just nu är det bakning som gäller! Jag har bakat muffins, och nu väntar jag på att plåtarna ska svalna så jag kan baka ut kakor! Efter det väntar en dusch, och sen promenix till ica, för att shoppa bland annat frusna hallon! Hallonen som jag plockade och ställde i frysen är nämligen mest smulor nu! Fast det kanske icas frusna är också..?
Sen ska jag möta upp gammelmoster Birgit som inte vill gå själv, och när vi kommer hit (till mammsen) ska vi äta!

Ja det är en del att göra,
så det är ingen större idé att sitta här och slöa!

Kommentarer
Postat av: sari

Grattis lilla Fia på din dag! :D

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback