Tlööööött!

Idag är jag seg, som sjutton! Det blev en riktig heldag igår! Vi mötte upp Helenan på centralen och gick till Souk gallerian, vi glodde runt i massa affärer där, och lunchade på Coffe by George! Vi gick inte runt i hela stan, men tillräckligt! Typ drottninggatan, gatan ner mot plattan, och sen gick vi en sväng på Hötorget, där vi plockade kantareller, haha! Jag shoppade inte så mycket, det blev ett halsband till mamma på H&M, och till mig blev det en ögonskugga från mac, och en topp från Zara, sen blev den en badbomb och showergel från Lush!
I stället för att ta tåget hem hämtade Jonas upp oss alla på centralen igen, och vi åkte bil till Hälleforsnäs, och Lager157, där jag shoppade en bok! Efter det hämtade vi upp Cina, och åkte och åt Ossmans pizza! Jonas släppte sen av oss hemma, då var man lagom trött och däckade i sängen!

Idag har vi hunnit med en sväng upp på stan här, handlat lite åt Becka, sen mött upp henne vid skolan! Och snart är det dags att åka iväg till Willys för storhandling, men innan det blir det nog ett stopp på Tuna park!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback