Sug!

Att ständigt komma i sista hand, och vara den som blir bortglömd varenda jävla gång har jag lärt mig att leva med. Men att bli helt och hållet ignorerad tänker jag inte ta. Så nu vet ni det.

Imorrn ska vi på Emmies dop i E-tuna! Det blir kul! Hoppas det blir lite bus med Simon också! Idag har jag pysslat med ett dop-kort till Cina (Emmies och Simons mormor) mest hela dagen! Och ätit riskakor! Riskakor är min nya grej! Inga chips, inget godis, inga jäkla onyttigheter, bara riskakor (Icas "I <3 eco")! Och frukt! Och så träning såklart! Nu jävlar ska jag ha min form tillbaka!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hm, får man fråga vem det är som glömmer bort? Är det nån man känner?

Postat av: Caroline

Sv: Hihi, förstår det :) Jag nämner inte heller några namn :) Kanske tänker vi på samma, jag vet inte :)

2009-08-16 @ 12:12:49
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback