Mmmm!

Gu vilken härlig kväll vi hade igår! Jag, Älin, Jenny och Petra satt på Älins balkong! Vi spelade yatzy, skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord!  Klämde i oss fyra flaskor vin, och diverse olika snacks! Snacksen kändes i min mage på natten sen, och vinet i huvudet! Jag vaknade ganska sent, och var inte alls bakis, såå skönt! Jag blir ju sällan bakis, men å andra sidan så var det ett bra tag sen jag var berusad sist, så det hade inte varit oväntat om jag blivit bakis!

Min dag idag borde knappt nämnas, jag blir mest.. Blä!
Ikväll har jag i alla fall bakat superfina cupcakes, som snart ska intas tillsammans med kaffe!

Till sist bjuder jag på bilder! (Klicka på dom!)
Mobilkameror is the shit!!

     

På bilderna:

1 - Jenny, Petra och Älin!
2 - Alla mupparna!
3 - Jag!
4 - Värlens snyggaste Älin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback