Kanske....

...vore dags för en liten (?) uppdatering igen!

Igår träffade jag Ulla och hade planering! Arbetsträningen drar igång igen om 2 eller 3 veckor! (När jag vet mer får ni veta mer!) Efter det var jag på Ica och hämtade paket, min födelsedagspresent från (min allra bästa vän i världen) Erika, jag fick superfina örhängen från Björg (bild nedan)! Fler smycken från Björg finns att se på
www.tiarasmycken.se! Jag är totalt förälskad i märket, och dom små vackra budskapen! :)
Efter det åkte jag med Elin till Katrineholm och hjälpte henne packa lite i Pontus lägenhet inför flytt! Sen blev det lite popcorn hemma hos Elin innan det blev dags att åka hem och sova!

Idag har jag varit hos gammelmoster Birgit och hjälpt henne plocka ner grejer från vinden! Sen blev det en sväng på stan, och efter det mat! Idag blev det slö-mat, skinksallad från Venezia! Efter maten var smält blev jag sugen på en promenad för att få röra på fläsket lite! Försökte lura med mig mamma, hon frågade vart jag hade tänkt att vi skulle gå, och jag tänkte kanske Stenhammarsrundan (eftersom mamma inte alltid är på g för långpromenad), men hon tänkte sig Lida-rondan, så Lida blev det! Skönt som tusan!

Bilden jag lovade:


Nu blir det nog sängen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

På tal om popcorn... du kan ju hälsa Elin att hon fortfarande har sina papperspopcorn kvar hos mig att hämta :D



Hm, packar dem redan inför flytt?



Hihi, Venezia... där har jag inte varit på två år :D



Och jag kan meddela att min hårfärgning blev helt misslyckad... :/ Attans...

Postat av: Caroline

Sv: Haha, ja papperspopcorn :D Micropop light :D De smakar papper :D



Usch för det här med hår. Nu är jag skapligt trött på mitt hår. Så nu är det mörkt igen, vilket jag inte ville ha. Men jag väntar till min karl kommer hem, så ska han hjälpa mig :D

2009-08-21 @ 12:24:15
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hm, jag tänkte fråga, när du blekte ditt hår, vad använde du då? :D

2009-08-22 @ 11:32:18
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv: Du menar Wella Viva? Det märket vågar jag mig nog inte på igen, hehe :D Och fan, mitt hår blev slitet som fan efter två färgningar, så nu kan jag inte göra nåt med håret förrän om en månad. Men då hoppas jag att det ska bli bra, karln min tar med sig grejer från salongen istället :D

2009-08-23 @ 16:06:18
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback