Jobbig natt!

Igår ringde Elin och frågade om jag ville hålla sällskap med henne när hon skulle vara fyllechaffis åt Pontus och Robin till Nyköping! Såklart jag var sällskap! När vi hade lämnat av dom tog vi en runda inne på Citygross och kikade lite! Sen bar det av hem igen för att slöa några timmar innan det var dags att hämta dom igen! Vi var hemma skapligt, strax innan 02! Somnade ganska så direkt då! 
Men jag vaknade runt 03.30 nånting imorse, helt dränkt i kallsvett, yr i huvudet, och med magont och illamående! Just i den stunden var det svårt att göra nånting alls, svårt att ens komma ihåg att andas ordentligt och lugnt för att återfå kontrollen! Det känndes för första gången på ett tag som att jag hade tappat kontrollen över mig själv helt och hållet, och förlora kontrollen är det värsta jag vet! Efter en stund ringde jag mamma, och gick ner till henne, där jag däckade på soffan efter att det värsta ruset i kroppen lugnat sig! Jag har ingen aning om ifall jag vaknade av en paniksångest-attack, eller om jag helt enkelt drömt nåt! Riktigt obehagligt var det i alla fall!

Så idag har jag i alla fall varit riktigt seg hela dagen! Men följde med Elin och Stefan till Orrhammar där Stefan tog ett dopp i alla fall! Så blev det såklart den vanliga promenaden till ica!

Resten av kvällen lär bli väldigt lugnt, och förmodligen kommer jag somna tidigt! Det jobbiga är ju att jag nästan känner mig rädd för att somna, och rädd för att jag ska vakna och må likadant inatt igen!
Men det går nog kanske över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback