Heldag nr 2!

Nu är jag nyligen hemkommer från ytterligare en heldag i Sthlm! Denna gången åkte jag, Nea, Mirjam och Samuel upp! Det blev en sväng i gamla stan, sen vidare till söder där vi åt på Ming garden! Efter det gick vi till slussen och åkte buss ut till Forum Nacka! Där spenderade vi lite tid, och jag spenderade lite pengar på en stickad kofta från New Yorker! Efter det blev det buss tillbaka, sen tuben till centralen, spenderade en stund där, för att sen ta tåget hem! Heldag som sagt, men en mycket trevlig sådan! Tack! :)

När jag var hemkommen blev den en snabb sväng till macken för att inhandla godis! Och nu ska jag slänga mig i soffan hos mammsen och äta godis och chips, jag behöööööver det!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack själv,var superkul,skönt komma iväg..kraam

2009-08-30 @ 14:33:36
Postat av: Nea

Tack själv,var superkul,skönt komma iväg..kraam

2009-08-30 @ 14:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback