Födelsedagen!

Nu har dom sista gästerna åkt hem, och det ska bli skönt att få slappa lite! :) Det blev inte så många gäster idag, Älin och Ebba, Birgit, Nea, Samuel, Mirjam, och Cina, men lika seg är jag för det! Några kommer på Fredag och firar, typ pappa, och Elin O! Helena och Jonas kommer väl sen efter löning nån gång! I alla fall så har jag haft trevligt sällskap idag och fått väldigt bra presenter! Bland annat fick jag lila foppatofflor av Älin (eller av Ebba stog det faktiskt på paketet), jag som aldrig skulle ta på mig foppatofflor har jag sagt! Men jag får äta upp dom orden, för fy satan vad sköna dom är!! :)
Telefonen, mailen och facebook har gått varma idag! Har fått huuur mycket meddelanden som helst, så tack till alla som känner sig träffade! :)

Nu ska jag slänga mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback