Färdigt!

Idag blev hon döpt! Emmie Linda Sofia Nyman! Sjukt tyst tjej det där som knappt gjorde ett ljud ifrån sig när hon fick vatten på huvudet! Simon var mest rastlös i kyrkan, och satt längre bak med mig, Becka, och mamma (jag gillar att sitta nära utgången)! Dopet var snabbt avklarat, sen blev det fika och sånt i församlingshemmet! Mycket trevlig har hela dagen varit!
Bjuder på några bilder, tagna med piss-mobilen, men det får ni leva med! (Första bilden är på kortet jag gjorde åt Cina och Göran!)

     

     

För övrigt får man äta onyttigheter som kakor och tårta, om man till exempel är på dop! Och just nu är jag riktigt sugen på nåt att tugga på, kan dock inte komma på vad.. Men vad gör jag åt det då? Jag härdar ut, för det första för det blir inget godis, hur mycket kroppen än vill, och för det andra för att jag är för slö för att gå till ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback